Алматыда 2023 жылдың 27 желтоқсанда «Ұлттық Медиа Қауымдастығы» құрылтайшыларының бір жылдағы жұмыс қорытындысы бойынша конференциясы өтті.

Сондай-ақ, 2024 жылға арналған бюджет бекітіліп, қауымдастықтың құрамына жаңа құрылтайшыларды қосу мәселесі қаралды.

Конференция барысында телевизиялық ландшафтты өзгерту туралы 2023 жылғы орнату зерттеуінің нәтижелері таныстырылды. 100 мыңнан астам халқы бар Қазақстанның 21 қаласынан келген телекөрермендер қатысқан зерттеудің негізгі міндеті телекөрермендердің мінез-құлқына әсер ететін негізгі параметрлерді анықтау болды. Олардың ішінде үй шаруашылықтарының техникалық жабдықталуы, таңдаулы қарым-қатынас тілі, үйдегі телекөрсетілім әдеттері және т.б. бар. Күздің үш айында бес мыңға жуық телефон сұхбаты өткізілді.

Зерттеуге сәйкес, үй шаруашылықтарының 73,4% — сауалнамаға қатысқандардың шамамен бірдей санында Smart TV мүмкіндігі бар. Эфирлік теледидардың үлесі 27,2% құрады, ал кабельдік немесе интернет теледидарды көрермендердің 61,1% артық көреді. Қалған көрермендер спутниктік антенналарды пайдаланады. Теледидарды көрудің орташа уақыты аптасына 153 минутқа тең.

«Ұлттық Медиа Қауымдастығының» сараптамалық кеңесінің басшысы Д. Альховский жүргізілген аудит нәтижесінде берілген 3М3А халықаралық компаниясының ұсынымдары бойынша жұмыс туралы деректерді ұсынды. Сондай-ақ, іс-шараға қатысушылар 2023 жылы Сараптамалық кеңестің қызметі туралы есепті тыңдады.

Ұлттық Медиа қауымдастығының басшысы Кемелбек Ойшыбаев 2024 жылға арналған жоспарлары туралы айтып берді, онда БАҚ саласында заң жобасын әзірлеуге белсенді қатысу және медиаөлшемдер бойынша іс-шараларды ұйымдастыру маңызды тармақтар болып табылады. Сондай-ақ сайтта тұрақты аудит пен ақпараттық жұмысты енгізуге назар аударылмақ

Конференция құжаттарымен мына жерде толығырақ танысуға болады.

Перевод
Facebook
Instagram