2025 жылғы 15 тамызда Ұлттық Медиа Қауымдастық пен Орталық Азия Жарнама Ассоциациясының басшылары аймақтың медиа нарығын дамыту мақсатында мерзімсіз әріптестік туралы Меморандумға қол қойды.

Аталған ұйымдар көп жылдан бері телевизиялық жарнама индустриясында серіктестер және әріптестер болып келеді, сондай-ақ эфирлік БАҚ-тағы медиаметрика саласында бір-біріне қызмет көрсетіп келеді. ҰМА-ның құрылтайшылары — сейлс-хаустар, отандық телеарналар және белгілі жарнама агенттіктері. Өз кезегінде ОАЖА жарнама саласында қызмет көрсететін компанияларды біріктіреді: жарнама агенттіктерін, медиа мен цифрлық жарнаманың сэллерлерін, сыртқы жарнама операторларын, цифрлық платформалар мен цифрлық жарнама сервистерін, телеарналарды және зерттеу компанияларын.
Осы Меморандум аясындағы ынтымақтастық деректермен алмасу және осы бірлестіктерге қатысушы ұйымдарға бірлескен кеңес беру жұмыстарын қамтиды. Бұл үшін тараптар барлық қажетті жағдайларды жасап, ортақ іс-шараларды іске асыруда қолдау көрсететін болады.
Осы Меморандумның мақсаты — өзара тиімді шарттарда әріптестікті дамыту және Қазақстан мен Орталық Азиядағы медиа мен жарнама нарығында өзара қолдау көрсету, сондай-ақ теледидар мен радио эфирі және басқа да бұқаралық ақпарат құралдары бойынша медиаметрика қызметтерін жүзеге асыру.

Ильмұрад Жұмаев, ОАРА президенті, VI Қазақстан бас директоры:
«ОАРА мен ҰМА арасындағы меморандумның қол қойылуын шын жүректен құптаймын.
Құжат Қазақстан Республикасының медиа нарығындағы негізгі ойыншыларды біріктіретін екі қауымдастықтың ынтымақтастығын бекітеді.
Қол қойылған меморандум Қазақстанның жарнама саласын дамытуда синергиялық әсер береді деп сенемін».