Бүгін еліміздің бас шаһарында Astana Media Week 2023 медиа апталығы басталды. Бұл ҚР Мәдениет және ақпарат министрлігі ұйымдастырған дәстүрлі іс-шара. Биылғы жылы кездесудің тақырыбы саланың қозғаушы күші ретінде БАҚ-тағы трендтер, өзгерістер мен этика болды.

Ұлттық Медиа қауымдастығы медиананың бірінші күнін «Заманауи теледидардың цифрлық контурындағы жарнама» панельдік сессиясымен ашты. ҰМА төрағасы Кемелбек Ойшыбаев панельдік сессияның модераторы ретінде сөз сөйлеп, спикерлермен әңгіме барысында ақпараттық кеңістіктегі жарнаманы ілгерілетудің өзекті құралдары, оны монетизациялау және нарықтың жалпы құрылымы туралы тақырыптарды көтерді.
Өз презентацияларын ұсынған спикерлер қатарында Орталық Азия жарнама қауымдастығының атқарушы директоры Анна Тюткова, Fremantle Media (Эстония) сату жөніндегі директоры Анна Кирсипу және Lumiers (Ресей) компаниясының негізін қалаушы, серіктесі Мария Косарева сөз сөйледі.

Мысалы, ОАР мәліметтері бойынша теледидардағы жарнаманың үлесі, көрерменнің интернет кеңістігіне көшу тенденцияларына қарамастан, жылдан жылға өсіп келеді. Контентті, оның ішінде қазақ тіліндегі жарнаманы тұтынудың өсуі байқалды.

Fremantle Media өкілі компанияның барлық сайттарда – теледидарда, ағындарда және әлеуметтік желілерде көрермендерді жаулап алу үшін жарнамалық интеграцияларды қолдана отырып, ең жақсы ойын-сауық мазмұнын құру тәсілдерімен бөлісті.

Осы жылы Қазақстанның 20 қаласында жүргізілген Lumiers зерттеулері көрсеткендей, сауалнамаға қатысқандардың тек 24% — ы күн сайын теледидар көреді, 17% — ы аптасына бірнеше рет теледидарды қосады, ал 43% — ы оны мүлдем көрмейді. Барлық бейне платформаларда тұтынылатын негізгі мазмұн фильмдер мен сериалдар болып қала береді.

Осы және басқа да тақырыптар ҰМА панельдік сессиясында талқыланды, оған ірі медиа-компаниялардың басшылары Дилмурад Рахимов (International Media Service) және Ильмурад Жұмаев (VI Kazakhstan) қатысты.

Astana Media Week 2023 өз жұмысын 22 қыркүйекке дейін жалғастырады.

Перевод
Facebook
Instagram